Odzież reklamowa dla dużych i małych
W ostatnich latach zdecydowanie rozszerzył się asortyment stosowanych gadżetów reklamowych. Pojawiły się nie tylko nowe przedmioty, ale również zwiększyła się różnorodność gadżetów dotychczas stosowanych. Nowe wzornictwo, nowa kolorystyka, a nawet nowe możliwości ich wykorzystania sprawiły, że współcześni specjaliści od szeroko pojętego zarządzania i marketingu mają zdecydowanie większe pole do popisu w zakresie skutecznego i profesjonalnego promowania działalności i oferty konkretnego przedsiębiorstwa.
Koszulki, bluzy i czapeczki
Wśród najbardziej atrakcyjnych dla klientów znajduje się na pewno odzież reklamowa. Mowa tu nie tylko o klasycznych koszulkach t-shirt, ale również o innych elementach garderoby. Bardzo często odzież reklamowa stosowana jest na różnego rodzaju imprezach masowych o bardzo zróżnicowanym charakterze. Najczęściej i najchętniej do tego celu wykorzystuje się zawody sportowe, na których zawodnicy ubrani są w jednolite koszulki, dresy, bluzy a nawet buty opatrzone logo sponsora promującego w ten sposób swoją firmę.
Inną okazją do promowania firmy przy pomocy różnych elementów odzieży reklamowej są imprezy plenerowe nie związane ze sportem. Mogą to być rodzinne pikniki, uroczystości lokalne, festyny, jarmarki a nawet imprezy firmowe. Tu wspomniana odzież reklamowa może stanowić idealną postać gadżetów reklamowych rozdawanych w formie drobnych upominków uczestnikom imprezy, którzy w przyszłości mogą stać się klientami promującej się firmy.
Odzież z nadrukami w szkołach i przedszkolach
Bardzo często przedsiębiorcy wykorzystują odzież reklamową do promowania swoich produktów wśród najmłodszych. Takim sposobem może być sfinansowanie zakupu szkolnych mundurków dla uczniów, lub przedszkolnych fartuszków. W tym wypadku istnieje możliwość nie tylko zareklamowania swojej oferty, ale jednocześnie skuteczne promowanie marki firmy i kreowanie jej pozytywnego wizerunku. Bluzy, fartuszki i inne elementy dziecięcej garderoby stanowią na pewno wdzięczny element każdej kampanii reklamowej.