Herbata reklamowa dla klientów salonu fryzjerskiego
W takim miejscu jak salon fryzjerski klienci chcą nie tylko być profesjonalnie obsłużenie, ale również przebywać w miłej i przyjaznej atmosferze. Dlatego właśnie właściciele salonów fryzjerskich zadba o odpowiednie oświetlenie, zapach i nastrój. Wszytko, po to, by klient w ich salonie czuł się jak najlepiej. Nie mniej jednak w takiej sytuacji nie należy zapominać również o tym, że na pozytywny wizerunek wpływ ma to, jak się podchodzi do klienta. Oczywiście profesjonalna obsługa i doświadczenie fryzjerów będzie bardzo ważne. Jednakże w takim momencie nie należy zapominać o tym, by zaproponować klientowi coś do picia, czy jakąś drobną przekąskę. Dzięki temu zarówno czas oczekiwania na usługę, jak i czas w trakcie jej wykonywania upłynie klientowi miło i somatycznie.W związku z tym w salonie fryzjerskim może być przygotowana dla klientów na przykład herbata reklamowa. Dzięki temu każdy, kto będzie miał ochotę, będzie mógł pić herbatę w momencie, kiedy fryzjerka przygotowuje na jego włosach jakąś fryzurę. Nie mniej jednak, by całość była bardziej dopasowana do klientów, to w salonie fryzjerskim powinny znajdować się różne herbaty, co pozwoli klientom na wybranie ulubionego smaku. Nie chodzi jednak o to, by mieć tych rodzajów kilkadziesiąt, gdyż to nie kawiarnia.
W zupełności wystarczy, jeśli herbata reklamowa, będzie poza zwykłą i najpopularniejszą jeszcze w kilka smakach owocowych. Zatem jak tylko klient pojawi się w salonie fryzjerskim, to fryzjerka powinna zaproponować coś do picia, na przykład herbatę. W tym momencie należy również wymienić, jakie się posiada, by klient mógł dopasować to do swojego gustu smakowego.
Nie mniej jednak by Herbata reklamowa była gadżetem promującym to miejsce, to należy ją podawać, chociażby w kubkach z logo salonu fryzjerskiego. Można również opakowanie z herbatą umieścić w takim miejscu, by było ono widoczne dla klientów. Dzięki temu nie tylko napiją się smacznej herbaty, ale jednocześnie będą mieli świadomość, że jest ona częścią wizerunku marki.