Długopisy reklamowe – do użytku w firmie
Przede wszystkim dla tego, że niekoniecznie pracownik musi wręczać te długopisy reklamowe klientom z którymi współpracuje. Dobrze by jednak było gdyby długopisy przez nich używane, posiadały logo firmy. To mały detal, ale z pewnością zwróci uwagę. Z jakiego powodu klient miałby podpisywać z nami umowę długopisem konkurencji? To działanie jest bezsensowne, prawda?
Miejsce pracy zatrudnionego, ale i narzędzia, którymi się posługuje, również powinny pozwalać na stworzenie z firmy miejsca, w którym każdy będzie miał okazję czuć, że jest w spółce bardzo spójnej wizerunkowo. Dla tego właśnie każdy pracownik powinien mieć możliwość dokonania podpisu długopisem z logiem. Te same długopisy reklamowe okazują się mieć zupełnie różne, ale i tak samo skuteczne działania.
Ktoś mógłby się zastanawiać po co to wszystko? Po co tyle zachodu o jeden mały szczegół? Diabeł tkwi w szczegółach i na ich podstawie buduje obraz całości. Chcąc utworzyć pozytywny wizerunek, który spodoba się wielu osobom i z pewnością przyciągnie klientów, warto pamiętać o najmniejszym nawet detalu.